بچه که بودم مادرم میگفت :
آدمهای بد سیگار میکشن ...
کجایی مادر ؟؟؟
دنیا باهام کاری کرد آدم بدی بشم ....
ما را در سایت دنیای بی وفا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 20:25